Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Ο Γέροντας της Αγάπης, της Συγγώμης και της Ελεημοσύνης


"Με αφορμή το ετήσιο μνημόσυνο του μακαριστού καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Οσίου Δαυίδ, Γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη και πνευματικού μου Πατρός, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας
μία προσωπική μαρτυρία για την παρρησία του Γέροντα στον Άγιο Θεό και για το προορατικό χάρισμα που του εδόθη από Εκείνον.                                             Στην μοναχική μου πορεία ως μοναχός του Οσίου Δαυίδ όπου υπήρξα, κουρά του Γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη, έφθασε και η ώρα για την εις διάκονον χειροτονία μου από τον Μακαριστό Άγιο Χαλκίδος κυρό Χρυσόστομο Βέργη τον Α΄, η οποία έλαβε χώρα στον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στα Φύλλα Χαλκίδος στις 21 Νοεμβρίου 1991. Στις 19 Νοεμβρίου ο Γέροντας Ιάκωβος με κάλεσε στο κελί του και αφού μου διάβασε τη συμμαρτυρία του και μου έδωσε πολλές πατρικές συμβουλές, στο τέλος μου ευχήθηκε ''παιδί μου Ιλαρίων (το έως τότε μοναχικό μου όνομα) ας σε δω Διάκο και ύστερα ας πεθάνω''. Εγώ του απάντησα ''Γέροντα σας παρακαλώ μη λέτε τέτοια κουβέντα'' και υπέθεσα πως το είπε από τη συγκίνηση που είχε. Στις 21 Νοεμβρίου, έπειτα από την χειροτονία μου εις διάκονο στα Φύλλα, επέστρεψα στο Μοναστήρι του Οσίου Δαυίδ και έτρεξα στο κελί του Γέροντα να πάρω την ευχή του. Χτύπησα την πόρτα. Την ώρα εκείνη ο Γέροντας εξομολογούσε και είπε στον εξομολογούμενο να ανοίξει την πόρτα γιατί ήρθε ο Ιλαρίων. Μόλις άνοιξε η πόρτα, μπήκα μέσα να του φιλήσω το χέρι, ο Γέροντας ανασηκώθηκε και άφησε την τελευταία του πνοή. Η επιθυμία του Γέροντα εκπληρώθηκε και φανερώθηκε το προορατικό του χάρισμα το οποίο επιμελώς έκρυβε.
Την μαρτυρία αυτή δεν τη γράφω από εγωισμό ή επίδειξη, αλλά προς Δόξαν Θεού. Εύχομαι, ο Γέροντας Ιάκωβος να πρεσβεύει και να μεσιτεύει στον Άγιο Θεό για όλους μας. Να έχουμε την Ευχή του."
Ο Καθηγούμενος


Αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Μακρυμαλλιώτης
Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Μακρυμάλλης
Η Εικόνα του Γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη είναι έργο του Εργαστηρίου Αγιογραφίας της Μονής μας, διά χειρός του πνευματικού μου τέκνου Ι.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου