Τρίτη 25 Αυγούστου 2015





Πριν από λίγες μέρες, χτύπησε το κουδούνι της εξώπορτας. Ήμουν στο δωμάτιό μου, η μητέρα μου ήταν πιο κοντά πήγε και άνοιξε μάλλον απερίσκεπτα και άκουγα ότι είχε πιάσει τη συζήτηση. Απόρησα.
Με ποιον γνωστό έχει πιάσει κουβεντούλα και δεν του λέει να μπει μέσα;
Πήγα στην πόρτα και είδα δυο κοπέλες. Με σοβαρή εμφάνιση, κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας, σεμνές και συνεσταλμένες.
Ο διάλογος:
  • Παρακαλώ, θέλετε κάτι;
  • Ε, ξέρετε, να, κάνουμε μια έρευνα…
  • Τι έρευνα;
  • Να, για την οικονομική κατάσταση…
  • Δηλαδή;
  • Είστε ευχαριστημένος με αυτά που συμβαίνουν;
  • Δεν κατάλαβα, συγγνώμη, είστε από κάποιον φορέα ή οργανισμό;
  • Θα θέλατε να απαντήσετε στην ερώτηση;
  • Σας ξαναρωτάω, από ποιον φορέα είστε; 
Τότε μου έβγαλε από μια θήκη, κάτι σαν βιβλίο που μου φάνηκε γνώριμο…. Το πιασα το υπονοούμενο..
  • Σκοπιά ή Ξύπνα;
  • Α! έκανε ξαφνιασμένη η μια.. Ναι, είμαστε μάρτυρες του Ιεχωβά και η Καινή  Διαθήκη μας λέει..
  • Ναι, κάτι εχω διαβάσει αλλά η δική σας διαφέρει…
  • Όχι! Τα ίδια είμαστε
  • Πως τα ίδια γλυκιά μου; Η δική μου έχει πάντα σταυρό. Στα δικά σας έντυπα  τον έχετε προσθαφαιρέσει πέντε φορές…
  • Βλέπω ξέρετε…
  • Οχι πολλά μη νομίζεις.. Και πάλι όμως έχουμε διαφορές…
  • Δηλαδή;
  • Στη δική μου Καινή διαθήκη μπορούν να σωθούν ολοι. Στη δική σας μόνο 144.000 Νομίζω ότι για τα δικά σας δεδομένα εχω χάσει το τρένο…
  • Όχι, δεν είναι ακριβώς αυτό, μου αντέντεινε, οι 144 χιλιάδες εχουν ήδη ανυψωθεί..
  • Αρα; Γιατί να παλέψουμε οι υπόλοιποι; Από τότε που κατέβηκε ο Χριστός, δεν βρέθηκαν 144 χιλιάδες άγιοι;
  • Δεν είναι ακριβώς έτσι..
  • Η Δευτέρα παρουσία πότε θα γίνει; Τις ρώτησα
  • Δεν ξέρουμε…
  • Πως δεν ξέρετε! Έχετε κάνει 4 προβλέψεις! Μας τα είπατε για το 1914, το 1925, το 1975 και κάτι λέγατε για το millennium bug αλλά τελικά όλα είναι στη θέση τους! Και να θέλει κανείς να σας πάρει στα σοβαρά, δεν μπορεί.. Τέλος πάντων, επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, φαντάζομαι και ο δικός σας, να σας ρωτήσω κάτι τελευταίο. Γυρνάω στη μια: Είστε φίλες με την κοπέλα; Τη ρωτάω.
  • Ναι, βέβαια.
  • Αν γλυκιά μου, χτύπα ξύλο ή σίδερο, πάθεις ένα τροχαίο ατύχημα, μπορεί η φίλη σου να σου δώσει αίμα; Μπορείς να κάνεις μετάγγιση για να σώσουν οι γιατροί τη ζωή σου;
  • Ξέρετε, πετάγεται, η άλλη αυτό είναι ένα περίπλοκο θέμα…
  • Συγγνώμη αλλά δεν είναι καθόλου περίπλοκο. Είμαι εθελοντής αιμοδότης και η δική μου Πίστη μου δεν με εμποδίζει να δώσω το αίμα μου για να βοηθήσω έναν συνάνθρωπο μου ώστε μην πεθάνει. Επειδή ποτέ δεν είναι αργά, σας εύχομαι να βρείτε το δρόμο να γυρίσετε στην Ορθοδοξία. Δεν αποκλείει κανέναν…
Χτύπησαν και το κουδούνι του γείτονα.

Προς στιγμήν σκέφτηκα να βγω έξω να τους διώξω. Άλλωστε και συνταγματικά απαγορεύεται ο προσηλυτισμός. Δεν θέλησα να γίνω Ουζμπεκιστάν και ευτυχώς ο γείτονας τις έδιωξε μόλις κατάλαβε τι είναι με ένα ξερό «ευχαριστώ δεν με ενδιαφέρει».



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου